ترویج فرهنگ جهاد و شهادت بهترین راه مقابله با نفوذ دشمن است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

ترویج فرهنگ جهاد و شهادت بهترین راه مقابله با نفوذ دشمن است

 
 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ترویج فرهنگ جهاد، شهادت ایثار و مقاومت را بهترین راه برای جلوگیری از نفوذ دشمن در صفوف به هم پیوسته ملت ایران و همچنین ملت‌های مسلمان جهان دانست.

امیر سرتیپ محمد حسن نامی جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، اظهار داشت: استراتژی جمهوری اسلامی ایران در مقابله با استکبار جهانی استراتژی عاشورایی است و همانطوری که تجربه ثابت کرده، هر کاری را که ما با نام امام حسین(ع) شروع کنیم حتما در انتها به پیروزی ختم خواهد شد.

وی با بیان اینکه فرهنگ جهاد و شهادت و ایثار و مقاومت ارزشمندترین فرهنگ برگرفته از دفاع مقدس ما در مقابله با استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل است، افزود: یقینا این فرهنگ در همه ابعاد مورد نظر می‌تواند احیاگر ارزش‌های واقعی جمهوری اسلامی باشد.

امیر نامی ادامه داد: ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و ایثار و مقاومت بهترین سپر برای جلوگیری از نفوذ دشمن در صفوف به هم پیوسته ملت ایران و همچنین ملت‌های مسلمان جهان است.

وی تصریح کرد: فرمانده معظم کل قوا دائما در بیانات خود از لزوم حفظ امنیت و ایمن‌سازی جهان اسلام در مقابل صهیونیسم بین‌الملل تأکید دارند؛ پس فرهنگ ایثار و شهادت در حوزه فراملی و مقابله با ستم استکبار و صهیونیسم بین‌الملل نیز کارایی و اثربخشی لازم را دارد.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه همه اقداماتی که ایران انجام می‌دهد با هدف دفاع از کیان اسلام و ارزش‌های دینی است، گفت: امروز ایران اسلامی نقطه ثقل و تکیه‌گاه کشورهای مظلومی است که به‌واسطه سیاست‌های استکبار جهانی تحت ستم قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا